Flash Sale! 10% extra kedvezményt. Használja ezt a kódot: GET10

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdés

Általános tájékoztató a szőnyegekről

 

Honnan tudhatom, hogy a képernyőn pontosan jelennek-e meg a szőnyegek színei?

Az összes fényképünk és videónk a lehető legpontosabban ábrázolja a szőnyeg színeit. A számítógépes monitorok különbségei miatt előfordulhat, hogy a színárnyalatok kissé eltérnek.

 

Mennyire pontosak az egyes szőnyegekre vonatkozó tájékoztatók?

Arra törekszünk, hogy minél több információval lássuk el a vásárlóinkat a lehető legkényelmesebb vásárlási élmény biztosítása érdekében.

A beszerzési folyamat során a beszerzők gondosan megvizsgálták a Carpet Avenue weboldalán található összes szőnyeget. A szőnyegeket a fényképek készítése során ismételten megvizsgálják, és a csomagolás szakaszában egy harmadik és utolsó ellenőrzésnek vetik alá őket.

Ha bármelyik információ pontatlannak bizonyul, a vásárlót mindig értesítjük a kiszállítás előtt.

 

A szőnyegek méreteibe beletartoznak a rojtok?

A weboldalon feltüntetett méretek soha nem tartalmazzák a rojtokat. Azt is fontos megjegyezni, hogy mivel kézzel készülnek, a kézzel csomózott/szőtt szőnyegek méretében és alakjában előfordulhatnak apróbb eltérések. Ez különösen a nomád/falusi szőnyegekre igaz, amelyek szerényebb körülmények között lettek szőve.

 

Miért vannak a kézzel készített szőnyegeknek hibái?

A szőnyegek természetéből adódóan előfordulnak véletlenszerű tökéletlenségek. A szőnyegeket kézzel szövik, és ezekre a kis eltérésekre a szőnyeg bájának és egyediségének részeként kell tekinteni, melyek növelik annak általános értékét.

Általánosságban elmondható, hogy a nomád szőnyegek esetében sokkal nyilvánvalóbb és láthatóbb tökéletlenségek fedezhetők fel, mivel vidéki területeken, primitívebb szövőszékeken szőtték őket, mint a műhelyi szőnyegeket.

 

Hogyan lehet kiszámítani a szőnyegek csomósűrűségét?

A szőnyeg csomósűrűsége az egy négyzetméterre eső csomók száma, és könnyen kiszámítható bármelyik kézzel csomózott szőnyegén. Egyszerűen válasszon egy egyenletes területet a szőnyeg hátulján és számolja meg a csomók számát egy 1 cm hosszú vonal mentén függőlegesen és vízszintesen is. Szorozza meg a számokat egymással, majd szorozza meg az eredményt 10 000-rel, azaz 3 csomó vízszintesen x 4 csomóval függőlegesen = 12 x 10 000 = 120 000 csomó négyzetméterenként.

 

Miért szöszöl/bolyhosodik a szőnyegem?

Új szőnyegek esetében nem ritka a szöszölés, emiatt egyáltalán nem kell aggódnia, mert ez fokozatosan abbamarad majd a használat első néhány hetében. A bolyhok, amiket lát, egyszerűen csak olyan felesleges rostok, amelyek a szőnyeg szálai között ragadtak a vágási folyamat során, most pedig kiszabadulnak, és a szálak tetejére kerülnek.

Kis türelemmel és rendszeres, a szálak irányában történő porszívózással (hetente 1-2 alkalommal) ez fokozatosan megszűnik.

Ennek a természetes folyamatnak a felgyorsítása nem igazán hasznos – csak extra, felesleges kopást okoz a szőnyegén.

Perzsaszőnyegek esetében azt fogja látni, hogy a szöszölődés néhány porszívózás után megáll, míg az indiai szőnyegeknél ez egy kicsit tovább tarthat.

 

A Carpet Avenue szőnyegeit gyermekek készítik?

A Carpet Avenue beszerzői folyamatosan figyelemmel kísérik és ellenőrzik azokat a műhelyeket, településeket és épületeket, ahonnan a szőnyegeink származnak, és ahol gyártják őket, a gyermekmunkában való részvétel vagy a kritikus munkakörülmények bármilyen jelét keresve.

Bármely jogsértés felfedezése esetén a partnerség azonnali hatállyal megszűnik.

 

Fizetés és biztonság

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethet banki átutalással vagy bankkártyával (VISA vagy MasterCard) keresztül. Egyszerűen válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot a rendelés leadásakor, és kövesse a megadott lépéseket.

 

Biztonságosak a fizetési módok?

Rendkívül nagy hangsúlyt fektettünk annak biztosítására, hogy a weboldalunkon történő minden tranzakciót biztonságosan kezeljünk és dolgozzuk fel a legújabb technológiai biztonsági előírásoknak megfelelően. Az összes bankkártyás fizetést és egy biztonságosan titkosított kapcsolaton keresztül kerülnek végrehajtásra, a csalások elleni védelem és megakadályozásuk érdekében.

 

Rendelés

 

Hogyan vásárolhatok szőnyeget?

Miután megtalálta a kívánt szőnyeget, egyszerűen kattintson a zöld „kosárba helyezés” gombra, hogy a szőnyeget a kosárba tegye.

Ha egynél több szőnyeget szeretne vásárolni, kövesse ugyanezeket a lépéseket, és tegye a kosárba a szőnyegeket.

Ha készen áll, kattintson a „tovább a rendelés leadásához” gombra, és kövesse a lépéseket. A rendelés leadása után egy e-mailes visszaigazolást fog kapni a rendelési számmal együtt.

 

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelést?

Ha leadott egy rendelést és a fizetés megérkezett, akkor rendelése raktárunkban kezelésre kerül. Ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy a rendelése leállítható vagy módosítható.

Amennyiben meg akarja változtatni a rendelését, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal, e-mailben az info@carpetavenue.com címen vagy telefonon a +49 40 228 988 59 számon. 

 

Hol láthatom a rendelésemet?

A rendelés leadása után egy e-mailes visszaigazolást fog kapni a rendelési számmal együtt. Jelentkezzen be a Carpet Avenue fiókjába, vagy kattintson a rendelés megerősítésében szereplő linkre, hogy megtekintse rendelésének legfrissebb státuszát.

További segítségért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal e-mailben az info@carpetavenue.com címen vagy telefonon a +49 40 228 988 59 számon.

  

Szállítás, kézbesítés és visszáruk

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Az egyik szállítási lehetőség ingyenes az EU-ban.

A másik célállomásra (az EU-n kívül) történő szállítás költségeit, vagy az expressz vagy alternatív, az ingyenes EU-n belüli szállítástól eltérő, szállítási lehetőségek költségeit egyértelműen feltüntetjük a rendelés leadásakor, mielőtt még elküldené a rendelését.

 

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő országonként eltérő, de általában 2-5 munkanap között van az EU-n belül és 2-8 munkanap között az EU-n kívül.

 

Hogyan vannak csomagolva a szőnyegek, hogy biztonságosan szállíthatók legyenek?

Minden szőnyegünket a szállítási partnereink, a UPS/DHL előírásainak megfelelően csomagoljuk. Az összes szőnyeget összehajtjuk, és vastag védőcsomagolásba csomagoljuk. Így egy kompakt, kisebb felülettel rendelkező csomagot kapunk, ami biztosítja a szőnyegek biztonságos megérkezését.

 

Nyomon követhetem a rendelésemet és a szállítást online?

Miután rendelését a raktárunkban kezelték, és a szőnyeg(ek) elkészült(ek) a felvételre, kapni fog tőlünk egy e-mailt. Ez az e-mail tartalmazza a rendelés online követéséhez szükséges összes információt.

Szállítási partnereink minden hétköznap 16–17 óra között veszik fel a csomagokat, és néhány órával később már nyomon tudja követni a csomagját.

További információkért kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítási vállalattal a rendelés feladásának megerősítéséről szóló e-mailben megadott adatokat használva.

 

Szállítanak postafiókokba?

Nem tudunk postafiókokba szállítani. Az összes csomagot alá kell írni a címzettnek való átadás előtt.

 

Nem vagyok elégedett a rendelt szőnyeggel. Visszaküldhetem?

Ha nem elégedett a rendelt szőnyeggel, akkor a rendelés kézhezvételének napjától számított 30 napig jogosult annak visszaküldésére.

Visszáruhoz kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal e-mailben az info@carpetavenue.com címen vagy telefonon a +49 40 228 988 59 számon.

 

Mi a módja a szőnyeg visszaküldésének?

Ha szeretne visszaküldeni egy szőnyeget, amely nem felelt meg az elvárásainak, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal e-mailben az info@carpetavenue.com címen vagy telefonon a +49 40 228 988 59 számon.

Mi végigvezetjük Önt a lépéseken, küldünk Önnek egy visszáru címkét, és megadjuk az összes információt, amelyre szüksége van a szőnyeg nekünk történő visszaküldéséhez.

 

A visszaküldés költségeit nekem kell fizetni?

Minden EU-n belüli visszáru ingyenes, ha a Carpet Avenue által kiadott visszáru címkét használják hozzá. A szőnyeget ugyanabban az állapotban kell visszaküldeni, mint ahogyan azt kiszállították. Ha a szőnyeg szennyeződött, 40€ takarítási költséget számítunk fel, ami levonásra kerül a vásárlónak visszatérített teljes összegből.

 

Mi a teendő, ha az általam rendelt szőnyeg sérülten érkezik meg?

Ha észreveszi, hogy maga a csomagolás és a szőnyeg láthatóan megsérült, joga van megtagadni a csomag átvételét. Ha szállítási sérülés jeleit észleli, miután kinyitotta a csomagot, gyűjtsön minél több bizonyítékot azok lefényképezésével, és vegye fel a kapcsolatot a szállítási vállalattal, hogy a lehető leghamarabb jelenthesse a sérülést, majd értesítse vevőszolgálatunkat e-mailben az info@carpetavenue.com címen, vagy telefonon a +49 40 228 988 59 számon.

 

Szőnyegápolás és karbantartás

 

Hogyan porszívózzam a szőnyegemet?

A porszívózás azért fontos, hogy megszabaduljon a kavics, homok és szennyeződés részecskéktől, amelyek egyébként benne ragadnának a szőnyeg szálaiban.

Ajánlott hetente egyszer porszívózni, de kettőnél soha sem szabad többször. A túlzott porszívózás csak felesleges kopást okoz, ezáltal felgyorsítva az öregedési folyamatot. Porszívózás közben ügyeljen arra, hogy a szívóteljesítmény ne a legmagasabb szintre legyen állítva, és hogy a fúvókát minden mozdulat után fel kell emelni. Soha ne húzgálja előre és hátra a szőnyegen, és soha ne porszívózza a rojtokat, mert ez a szőnyeg foszlásához vezethet.

A porszívózást mindig a száliránnyal azonosan kell végezni – kezdje azzal, hogy ellenőrzi a kezével; ha a szálak simának érződnek, amikor a kezét végighúzza, akkor ez a helyes irány. Ha viszont durvának érződnek és megemelkednek, ahogy a kezét mozgatja, akkor ez a száliránnyal ellentétes és a rossz irány.

 

Ha szükséges, hogyan tárolhatom a szőnyegemet?

Ha valaha is tárolnia kell a szőnyegét, ne feledje, hogy az természetes szálakból készült, és tudnia kell lélegezni.

Soha ne tárolja a szőnyegét nedves és nyirkos helyen, például pincében vagy garázsban. Ügyeljen rá, hogy a szőnyeget óvatosan tekerje fel, a szálas oldalával befelé, és rögzítse néhány szíjjal, hogy elkerülje annak kibomlását.

Ideális esetben csomagolja egy molyirtó golyókkal ellátott pamutból vagy lenvászonból készült ágyneműbe és tárolja fekve (például az ágy alatt), soha ne függőleges helyzetben, mert idővel elveszítheti az alakját.

Ha hosszabb ideig kell tárolnia a szőnyeget, akkor ajánlott háromhavonta egyszer kitekerni és kiporszívózni, és a molyirtó golyókat kicserélni, mivel a hatásuk az idő múlásával csökken.

 

Hogyan lehet megszabadulni a szőnyegen lévő hajtás nyomoktól és gyűrődésektől?

A hajtás nyomok és a gyűrődések általában maguktól eltűnnek, ha a szőnyeget néhány napra kifektetik. A gyapjúnak természetes képessége van az emelkedésre és formájának visszanyerésére, és normál napi használattal a redőknek és a ráncoknak fokozatosan csökkenniük kell.

Ha ezek túl makacsak, a folyamat felgyorsítása érdekében helyezzen néhány nehéz könyvet vagy más biztonságos tárgyat a hajtás nyomra vagy a gyűrődés vonalára. Ha nem látja a javulás jeleit, egy másik tipp, hogy áztasson egy ruhát hideg vízbe, öblítse ki, és helyezze azt a problémás területre. Ezután vegyen elő egy vasalót és óvatosan vasalja át a ruhadarabon keresztül néhányszor, mindig a száliránnyal megegyezően.

 

Kimoshatom saját magam a szőnyegemet?

Soha nem javasoljuk, hogy kézzel csomózott vagy szövött szőnyeget sajátmaga mosson ki. Ha ez szükséges, mindig adja át a szőnyeget egy megbízható szőnyegtisztító szakembernek.

 

Hogyan szabaduljak meg a foltoktól?

Az első számú szabály minden folt kezelése esetében a gyors cselekvés. Ha a foltot hagyjuk megszáradni, mindig fennáll annak a veszélye, hogy nem lesz teljesen visszafordítható, függetlenül a később elkövetett lépésektől. A biztonság kedvéért tartson otthon egy enyhe és hatásos folttisztítót, amely kézzel csomózott szőnyegekhez is megfelelő.

A különféle foltok kezelésével kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el a Szőnyegápolás részt.

Lépjen kapcsolatba velem Copyright © 2024 Carpet Avenue GmbH. Minden jog fenntartva.